5 X Mijn Fitgoals for fall

Nog even en dan is de zomer officieel voorbij. JAMMER! Ja.. Dat is nog zacht uitgedrukt. Ik ben echt een zomermens en heb stiekem echt geen zin in de herfst en al helemaal niet in de winter. Maar ja, we wonen in Nederland dus we moeten het ermee doen. Buiten sporten zal steeds minder aantrekkelijk worden en de bikini kan voorlopig wel weer even in de kast blijven liggen. Nou ja, even dan. In december staat er nog een tripje naar Curacao op de planning. Ok, wat zeur ik dan! Dat het straks kouder wordt wil niet zeggen dat je je moet volproppen met pepernoten en avond aan avond op je bank neerploft om onder het genot van een warme chocomel series te gaan kijken. Hoe verleidelijk dat misschien ook is šŸ˜‰

Een nieuw seizoen betekent ook weer nieuwe doelen. Ik vind het fijn om mezelf uit te dagen en bepaalde doelen te stellen. Werkt voor mij heel fijn en daarom tijd om vandaag mijn doelen voor het najaar met jullie te delen:

1. BBG Guide 2 afmaken

Samen met mijn buurvrouw en inmiddels ook goede vriendin volg ik trouw de Bikini Body Guide van Kayla Itsines. Inmiddels zijn we begonnen aan de tweede guide en mijn doel is om deze ook goed te blijven volhouden en dus af te maken.

2. Minder koekjes

En dan vooral bokkenpootjes. Die zijn tƩ lekker en verslavend voor mij. Als ik ze koop kan ik het niet bij ƩƩn laten en mijn doel is om de komende tijd minder koekjes in huis te halen en als ik ze dan toch haal het ECHT bij ƩƩntje (hooguit twee, vooruit) te houden. Afgelopen week heb ik met Anouk een detox sapkuur gedaan en toen merkte ik dat ik prima zonder koekjes kan. Ook op vakantie at ik ze nauwelijks dus ik moet me gewoon beheersen in de supermarkt. Of gewoon niet met trek naar de supermarkt gaan, want dat is vaak funest.

3. Op de fiets naar het werk

Momenteel ga ik altijd lopend naar kantoor. Heerlijk om de dag te beginnen en af te sluiten met een wandelingetje. Ook mijn twee chihuahua’s zijn hier erg blij mee. Maar over een maandje krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en die staat helaas niet meer op loopafstand. Het is 6.5 km fietsen en de verleiding om de auto te pakken zal vrij groot zijn. Bij deze wil ik me voornemen om zo vaak mogelijk op de fiets te komen (met de hondjes voorop). Mocht het nou echt slecht weer zijn, dan mag ik de auto pakken.

4. EĆ©n keer per week hardlopen

Ik wil het hardlopen weer wat meer oppakken naast mijn Kayla trainingen en workouts die ik voor Followfitgirls maak. Dit zijn vaak ook veel krachttrainingen dus een beetje extra cardio kan geen kwaad. Het doel is om Ć©Ć©n keer per week 5 km. hard te lopen.

5. Work that abs

En last but not least wil ik weer wat extra aan mijn buikspieren werken. Ik heb het idee dat ze wel eens wat meer zichtbaar waren en daarom ben ik weer begonnen met de ABS Challenge.Ā Vier weken lang 6 x per week een aantal buikspieroefeningen naast mijn andere workouts. Moet lukken!

Heb jij ook doelen voor de herfstperiode? Laat het me weten in een reactie!

Klik hier voor meer persoonlijke artikelen van mij. Ā 

 

 

HELLO NEW YOU
BENEN EN BILLEN WORKOUT VIDEO

  • Korte en krachtige billen en benen workout zonder gewichten
  • Nadat je je gegevens hebt ingevuld ontvang je ‘m direct in je inbox!
  • Zowel voor beginners als voor gevorderden
  • Na afloop voel jij je energieker en is je stressniveau gezakt
  • Je ontdekt hoe fijn het is om vanuit huis te trainen, samen met mij!

"*" indicates required fields

Voornaam*

READY OM WEER LEKKER IN JE VEL TE ZITTEN?

Werkt het tellen van calorieƫn?

Werkt het tellen van calorieƫn?

Veel mensen tellen calorieƫn als ze af willen vallen. Bij recepten staat vaak het aantal calorieƫn, soms zelfs op de menukaart in een restaurant en je hebt er allerlei Apps voor. Maar werkt het...

read more
Couscous salade met ovengroenten

Couscous salade met ovengroenten

Deze couscous salade met ovengroenten is niet alleen heel makkelijk te maken, hij is ook super lekker en vol met gezonde vitaminen en eiwitten. Ik vind 'em heerlijk en hoop dat jij dat jij ook...

read more